Dołącz do OgarniamSię
Pomóż tworzyć miejsce z najpiękniejszymi planerami i artykułami papierniczymi.
Młodszy specjalista ds. Ogarniania Klientów i Spraw Wszelakich
Zdalnie | Część etatu
Dla kogo?
Szukamy osoby, która nie tylko świetnie dogaduje się z ludźmi, ale też potrafi sprawnie ogarniać codzienne sprawy i organizować rzeczy tak, żeby wszystko działało jak w zegarku. Jeśli lubisz pomagać klientom, ale też nie boisz się kontaktu z dostawcami, aktualizowania dokumentów czy wspierania zespołu w bieżących działaniach – to idealna rola dla Ciebie! Będziesz ważną częścią naszego zespołu, wspierając nas zarówno „na pierwszej linii”, jak i za kulisami działania sklepu.
Będziesz:
- opiekować się naszymi klientami, odpowiadać na wiadomości przesyłane drogą mailową, na Facebooku oraz Instagramie, a także na komentarze pod postami czy opinie wystawiane na naszej stronie oraz Facebooku;
- obsługiwać reklamacje, zwroty i problemy związane z realizacją zamówień;
- organizować bieżące działania związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego – poznasz go od kuchni!
- wspierać nasz Zespół w działaniach promocyjnych i kampaniach;
- tworzyć i aktualizować dokumentację;
- kontaktować się z naszymi dostawcami – zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi.
Aplikuj, jeżeli...
- jesteś TOP OGARNIACZEM, rozwiązujesz problemy, myślisz, przewidujesz, jesteś produktywny/a i koncentrujesz się na tym, co ważne;
- jesteś dostępny/a w wymiarze 25-30 godzin tygodniowo, przez ok. 5h dziennie (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18 - oferujemy możliwość elastycznego ustalania czasu pracy) do końca stycznia 2026 - a także później w mniejszym wymiarze godzin;
- komunikujesz się z łatwością pisemnie oraz (okazjonalnie) telefonicznie;
- lubisz pracę w obsłudze klienta i czujesz, że to coś dla Ciebie;
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (spokojnie, nie musisz być nativem - wystarczy, że potrafisz się skutecznie dogadać 😀);
- z łatwością korzystasz z narzędzi AI (np. ChatGPT) i potrafisz ich używać do pracy, nauki, szukania odpowiedzi i organizacji zadań;
- jesteś cierpliwy/a, a rozwiązywanie problemów to dla Ciebie bułka z masłem. 😉
Mile widziane:
- uzależnienie od produktów papierniczych i planerów - nie ukrywamy, że jesteśmy zakręceni na tym punkcie ❤
- doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem.
Dlaczego warto?
- oferujemy 30,50 zł/h brutto (umowa zlecenie),
- pracujemy zdalnie - możesz wykonywać swoje obowiązki z Warszawy, Krakowa, Lublina, Sydney albo Honolulu, skądkolwiek chcesz,
- pracujemy w luźnej, nieformalnej atmosferze, wtedy kiedy możemy być najbardziej produktywni,
- ciśniemy - pracujemy w gronie "hard workerów", nieustannie uczymy się i dajemy z siebie wszystko, aby robić rzeczy lepiej i lepiej oraz osiągać rezultaty,
- stawiamy na naukę „on the job” - szybko przekazujemy duże zadania i odpowiedzialności. Liczymy na proaktywność w pokonywaniu przeszkód i problemów, a przy tym nie boimy się popełniać błędów. Dajemy swobodę w realizacji wyznaczonych celów i możliwość wprowadzania również Twoich pomysłów w życie,
- stawiamy na silne strony - poszukujemy silnych stron wszystkich członków zespołu i staramy się tak dostosowywać nasz job description, aby jak najczęściej z nich korzystać,
- pracujemy w niewielkim zespole i po swojemu - nie przeszkadzamy sobie wzajemnie ciągłymi wiadomościami czy częstymi spotkaniami,
- jesteśmy małą firmą, w której na wszystko możesz mieć realny wpływ.
Co mówią pracownicy?
Jak aplikować?
Prześlij nam swoje CV do 05.05.2025 wraz z Twoją propozycją odpowiedzi na poniższe zadanie na adres praca@ogarniamsie.pl. Swoje CV zapisz w formacie pdf i nazwij: imię_nazwisko_OgarniamSie. W tytule e-maila wpisz: Obsługa klienta - rekrutacja 2025
Zadanie
Otrzymujesz od klientki następującą wiadomość:
Witam,
minęło już 6 dni od momentu złożenia przeze mnie zamówienia, a ja jeszcze nie otrzymałam swojej paczki. Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowana tempem realizacji zamówień. Czy mogę prosić o wyjaśnienie i przyspieszenie realizacji?
Z wyrazami szacunku,
Elżbieta Kowalska
Po sprawdzeniu okazuje się, że zamówienia takich klientów jak Elżbieta wysyłane są w terminie do 10 dni roboczych ze względu na czas potrzebny do przygotowania personalizowanej okładki. Napisz swoją odpowiedź do klientki.