FAQ

FAQ

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!

Zamówienia

Większość zamówień realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu otrzymania płatności na konto. W przypadku płatności online (Przelewy24) środki pojawiają się u nas natychmiast, z kolei przelewy tradycyjne docierają maksymalnie w kolejnym dniu roboczym.

W przypadku planerów z personalizacją czas przygotowania do wysyłki wynosi do 7 dni roboczych ze względu na to, iż okładki do planerów zamawiane są przez nas specjalnie w drukarni. 

W szczególnych sytuacjach, tj. w okresie przedświątecznym, noworocznym, podczas wyprzedaży lub specjalnych promocji czas oczekiwania na zamówienie może być wydłużony.

Na ten moment nie ma takiej możliwości, prowadzimy jedynie sprzedaż internetową.

Po otrzymaniu przez nas płatności wyślemy Ci maila ze specjalnym linkiem umożliwiającym śledzenie statusu zamówienia. 

Maile z potwierdzeniem realizacji zamówienia wysyłamy od razu po otrzymaniu wpłaty – jeśli nie otrzymałeś/aś takiej wiadomości, sprawdź folder Spam na swojej skrzynce mailowej lub skontaktuj się z nami na kontakt@ogarniamsie.pl.

Link z dostępem do produktów cyfrowych lub do samodzielnego druku powinien od razu po opłaceniu zamówienia pokazać się w podsumowaniu na naszej stronie internetowej oraz przyjść na Twoją skrzynkę mailową. Jeśli tak się nie stało, skontaktuj się z nami na kontakt@ogarniamsie.pl planera i dodaj do tego ile kartek mają wybrane dodatki.

Kod rabatowy należy wpisać w okienku ,,Kod kuponu”, które znajduje się w koszyku pod listą produktów, a następnie kliknąć przycisk ,,Wykorzystaj kupon”.

Najpierw upewnij się, czy Twój kupon nie stracił ważności oraz czy w zamówieniu znajdują się produkty objęte daną promocją (niektóre nasze zniżki działają tylko na dany rodzaj produktów). Jeśli mimo spełnienia powyższych warunków kod dalej nie działa, skontaktuj się z nami na Messengerze, Instagramie lub napisz maila na adres: kontakt@ogarniamsie.pl.

Płatność

Posiadamy obecnie dwie formy płatności:

  • Płatność przelewem tradycyjnym na konto: 64 1050 1559 1000 0097 2994 6492 (ING)

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym prosimy o umieszczenie w tytule przelewu imienia, nazwiska oraz numeru zamówienia.

  • Płatność online (Przelewy24). W ramach Przelewy24 dostępna jest również opcja BLIK.

W takiej sytuacji mamy dwa rozwiązania: 

  • Możesz uiścić należność za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, wpisując następujące dane:

Numer konta: 64 1050 1559 1000 0097 2994 6492

Nazwa odbiorcy: AVAVA TOMASZ SZAJNIUK, ul. Poniatowskiego 9, 74-505 Mieszkowice

Tytuł: Imię i nazwisko, numer zamówienia

Jeśli masz taką możliwość, możesz również przesłać nam potwierdzenie przelewu, żebyśmy jeszcze szybciej mogli rozpocząć realizację Twojego zamówienia (Uwaga: do zaakceptowania płatności potrzebujemy oficjalnego potwierdzenia w formie pliku PDF, które możesz pobrać ze swojego konta bankowego – nie możemy zaakceptować wpłaty na podstawie zdjęcia/zrzutu ekranu).

  • Jeśli zależy Ci na opłaceniu zamówienia za pośrednictwem Przelewy24, poinformuj nas o tym na Messengerze, Instagramie lub mailowo na adres kontakt@ogarniamsie.pl – w odpowiedzi prześlemy Ci link do natychmiastowej płatności online.

Tak. Wystarczy, że przy finalizacji zamówienia zaznaczysz, iż potrzebujesz faktury i podasz wymagane do niej dane. Jeśli omyłkowo nie zaznaczyłeś/aś tego pola, napisz do nas, a my postaramy się to zmienić. 

Wysyłka

  • Poczta Polska – 14,90 zł*
  • Paczkomaty InPost – 12,90 zł
  • Kurier UPS – 15,90 zł
  • Kurier InPost – 12,90 zł
  • Orlen Paczka – 10,90 zł (czas dostawy – 2-3 dni robocze)

 

*Nie dotyczy planerów formatu A2.

 

W koszyku zamówienia wyświetlają się wszystkie dostępne opcje wysyłki. Jeżeli pojawia się opcja z najniższą kwotą dostawy w wysokości 15 zł, oznacza to, że jest to jedyny sposób na przesyłkę dużych produktów (podkładek w formacie A2).

Niestety nie ma takiej możliwości.

Tak – nasze paczki wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Jeśli interesuje Cię dostawa do jednego z tych państw, przy finalizacji zamówienia wybierz dostawę Pocztą Polską i wpisz zagraniczny adres. Koszt takiej dostawy wynosi 29.00 zł.

Możliwość śledzenia statusu zamówienia będzie aktywna od momentu jego opłacenia. Natomiast w momencie, gdy Twoja paczka będzie gotowa do wysyłki, otrzymasz również na swój adres mailowy numer przesyłki oraz link do jej śledzenia.

Bardzo nam przykro z powodu uszkodzenia przesyłki. Mamy jednak nadzieję, że zawartość jest nienaruszona. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie wraz z kurierem protokołu szkody i przesłanie go do nas na adres kontakt@ogarniamsie.pl w terminie maksymalnie 7 dni od chwili otrzymania zamówienia.

Spróbuj skontaktować się z kurierem w sprawie Twojej przesyłki. Numer do śledzenia paczki znajdziesz w wiadomości e-mail, którą do Ciebie wysłaliśmy. Jeśli korzystasz z usług Poczty Polskiej, prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia na stronie Poczty Polskiej. Sprawdź również, czy w Twojej skrzynce na listy nie czeka na Ciebie awizo. 

W przypadku, gdy upłynie czas na odbiór przesyłki, wróci ona na nasz magazyn.

Jeśli chciałbyś/chciałabyś, żebyśmy wysłali ją ponownie, skontaktuj się z nami. W przeciwnym razie zwrócimy środki za zamówienie na Twoje konto.

Zwroty i reklamacje

Wyślij e-mail na adres kontakt@ogarniamsie.pl. Opisz dokładnie swój problem, podaj numer zamówienia – ułatwi nam to jego identyfikację. Jeżeli to możliwe, dodaj zdjęcie produktu przedstawiające problem.

Daj nam znać – wyślij e-mail na adres kontakt@ogarniamsie.pl. Opisz problem, podaj numer zamówienia – ułatwi nam to jego identyfikację. Jeżeli to możliwe, dodaj zdjęcie produktu przedstawiające problem.

Rozpatrzymy Twoją reklamację i w odpowiedzi przedstawimy Ci kilka opcji rozwiązania problemu.

Decyzja o reklamacji zapada do 14 dni roboczych

Jeśli zgłosisz reklamację, to od razu zajmiemy się jej rozpatrzeniem – w ciągu 2 dni roboczych odpiszemy na Twoją wiadomość i przedstawimy Ci różne możliwości rozwiązania problemu. Jeśli zdecydujesz się na zwrot pieniędzy za uszkodzony produkt, to zlecimy go maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od momentu podjęcia przez Ciebie decyzji. 

  1. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić, i dołącz ten formularz zwrotu. Wydrukuj go, wypełnij i dodaj do zwracanej paczki lub wyślij na adres kontakt@ogarniamsie.pl

  2. Zwracane produkty wyślij kurierem lub Pocztą Polską na adres: 
    Masterlogis (OgarniamSię)
    Rzemieślnicza 8,
    55-010 Zębice
  3. Poczekaj na zwrot środków na konto – poinformujemy Cię, gdy paczka trafi do naszego magazynu.

W przypadku zwrotu produktu kluczowy jest termin, w jakim Twoja paczka fizycznie wróci na nasz magazyn. Jak już otrzymamy paczkę, to poinformujemy Cię o tym mailowo i w ciągu 14 dni roboczych zlecimy zwrot środków. Jeśli martwisz się, czy Twoja paczka do nas dotarła, śmiało skontaktuj się z nami!

Zgodnie z prawem nie mamy obowiązku przyjąć zwrotu produktu, który jest personalizowany (wykonanie na indywiadualne zamówienie), ale zrobiliśmy od tego odstępstwo. Produkt możesz zwrócić i otrzymać zwrot kosztów, pomniejszony jednak o 15 zł (koszt personalizacji).

To, że ogarniamy, nie oznacza, że zawsze na tip top. 😉 Nam też zdarzają się wpadki. Napisz do nas, a my jak najszybciej postaramy się rozwiązać ten problem i dostarczyć Ci brakujący produkt.

To zależy, na jakim obecnie etapie przygotowania jest Twoje zamówienie. Skontaktuj się z nami, napisz nam numer zamówienia oraz jakiej zmiany chcesz dokonać, a my postaramy się pomóc w miarę możliwości.

Nasze produkty

 
CECHA PRODUKTUPLANER NA SPIRALIPLANER  KSIĄŻKOWYORGANIZER
Dostępne wymiary A5 – 14,8×21 cm B5 – 17,6×25 cmA5 – 14,8×21 cm  A6 – 10,5×14,8 cmA5  – 14,8×21 cm (wkład) – 17,5×23,5 cm (okładka organizera)
Waga(w zależności od liczby kartek w wybranym wkładzie kalendarzowym oraz liczby dodatków)420g – A5 tygodniowy 600g – A5 dzienny 190g – A6(w zależności od liczby kartek w wybranym wkładzie kalendarzowym oraz liczby dodatków)
Możliwość zmiany  ułożenia stron /  przepięcia po zakupieNIENIETAK
Możliwość personalizacji na okładceTAKNIENIE
Do wykorzystania w kolejnych latachNIENIETAK
Objętość (liczba kartek)130 (maksymalnie) – tygodniowy 196 – dzienny96 – tygodniowy A5 88 – tygodniowy A6 200 – dzienny110 (maksymalnie)
Rodzaj zamknięciaGumka spinająca (twarda okładka bez personalizacji*)   Bez gumki (z personalizacją na okładce)Gumka spinającaMagnetyczny zatrzask
Możliwość wyboru rozkładówki kalendarzowejTAKNIETAK
Dostępne rozkładówki kalendarzoweTygodniowy (3 rodzaje) Dzienny NiedatowaneTygodniowy (1 rodzaj) DziennyTygodniowy (3 rodzaje) Dzienny  Niedatowane
Możliwość wyboru dodatkowych wkładów tematycznychTAKNIETAK
Wbudowane elementyKoperta na końcu planera (za dopłatą)Koperta na końcu planera TasiemkaKieszonki Przegródki Pętelki na długopis (dwie)
Dodatkowe akcesoria do zakupuZakładka NaklejkiNaklejkiZakładka Registry / Przekładki Naklejki Koperty Strony tytułowe

Na ten moment możliwe jest jedynie zaprojektowanie okładki poprzez wybór jednej z podanych przez nas opcji graficznych oraz dodanie spersonalizowanego napisu na okładce planera na tej stronie.

Możliwość dodania własnej grafiki istnieje tylko w opcji planerów ze zdjęciem.

Poprzez personalizację planera mamy na myśli personalizację okładki i/lub wkładu planera. Personalizowany planer tygodniowy możesz stworzyć na tej stronie, a planet dzienny – na tej.

Personalizacja okładki – oznacza, że możesz wybrać jedną z naszych grafik i umieścić na niej swój tekst.

Personalizacja wkładu – możesz wybrać rodzaj wkładu kalendarzowego, czyli bazę swojego planera. Oferujemy rozkładówkę dzienną oraz 3 rodzaje rozkładówek tygodniowych. Do planerów z rozkładkówką tygodniową możesz dobrać także dodatkowe wkłady tematyczne.

Poza oczywiście wyborem koloru okładki i rodzaju wkładu, możesz wybrać również stronę tytułową spośród dostępnych wzorów. Na chwilę obecną nie mamy więcej dostępnych możliwości personalizacji organizera. Mamy nadzieję, że wkrótce się to zmieni. 🙂

Niestety ze względu na specyfikę tego produktu nie ma możliwości personalizacji planera w formie książkowej. Taką opcję posiadają jedynie planery spiralne i organizery.

Planer tematyczny to planer, który już posiada w środku dobrany odpowiedni dodatek tematyczny, np. planer studenta, w którym właściwy dodatek (studenta dziennego/zaocznego) będzie znajdował się jako pierwszy dodatek w planerze – po części kalendarzowej. Planer personalizowany to planer stworzony przez Ciebie, do którego możesz dodać dowolnie wybrany jeden lub kilka dodatków w ustalonej przez siebie kolejności.

Oto jest pytanie! 😀 Każdy ma inne potrzeby, ale wybór może ułatwić poniższa tabela, w której wypisaliśmy wady i zalety obu produktów:  
PlanerOrganizer
Zalety 
  • Mniejszy i bardziej poręczny
  • W formacie A5 i B5
  • Możliwa personalizacja na okładce
  • Możliwość wymiany wkładów w każdym momencie
  • Do wykorzystania w kolejnych latach
  • Duża liczba kieszonek
Wady
  • Po zakupie brak możliwości dodawania nowych dodatków i ich przekładania
  • Brak dodatkowych kieszonek
  • Tylko rozmiar A5
  • Brak możliwości personalizacji okładki oraz karty tytułowej
  • Większy koszt przy pierwszym zakupie (ale później dokupuje się już tylko wkłady, a okładka starcza na lata)

Choć nazwy są podobne, to w rzeczywistości są to dwa zupełnie różne produkty. 🙂

Planer książkowy (tygodniowy lub dzienny) zawiera w sobie przede wszystkim kalendarz i sprzedajemy go w formie fizycznej. Jego kartki są klejone i oprawiane jak w książce, stąd jego nazwa.

Książkoplaner to zupełnie inna para kaloszy – przede wszystkim nie jest to kalendarz! Książkoplanery tworzymy najczęściej w ramach akcji tematycznych, jak na przykład Książkoplaner Jesieniary czy Książkoplaner Ogarniam Sesję. Znajdziesz w nich ciekawe artykuły do poczytania i kilka szablonów do samodzielnego wypełnienia, dzięki którym miło spędzisz czas. Książkoplanery ukazują się tylko w formie cyfrowej.