Blog

BLOG O ORGANIZACJI CZASU I DOMU

Bullet-journal-pomysly-blog-post-banner

Pomysły na Bullet Journal – przykładowe strony i kolekcje

Bullet Journal Pomysły Lubisz planować po swojemu i wolisz sama decydować co znajdzie się w Twoim harmonogramie? A może nie mieścisz się w tradycyjnym planerze ze wszystkimi swoimi pomysłami i notatkami? Jeśli tak, to dobrze trafiłaś! Dzisiaj zdradzę kilka moich pomysłów na Bullet Journal - narzędzie idealne dla tych, którzy chcą planować w swoim własnym stylu. Pomimo ery cyfrowej i rozwijającej się technologii ten oparty na notatniku system podbija świat, wprowadzając produktywność i uważność do naszego życia. Największa zaleta bullet journal? Ma nieskończenie wiele konfiguracji! To ty decydujesz jakie strony mają się w nim znaleźć, w jakiej kolejności i w…
CZYTAJ DALEJ
Jak-prowadzic-bullet-journal-blog-post-banner

Jak prowadzić bullet journal – prosto i efektownie

Być może słowa „bullet journal” nie są Ci obce. W sieci znaleźć można pełno zdjęć pięknych rozkładówek i idealnie prowadzonych odręcznie planerów. Być może nawet Twoja przyjaciółka prowadzi taki dziennik i zaintrygowana zaczęłaś szukać co to takiego. A może natknęłaś się na to określenie tutaj i nie masz pojęcia, co to u licha jest lub dopiero zaczynasz. Mam dobrą wiadomość! Jesteś we właściwym miejscu. W dzisiejszym wpisie wyjaśnię Ci, czym jest bullet journal i jak się za niego zabrać oraz zdradzę, kilka niezawodnych pomysłów, jak prowadzić bullet journal, aby planowanie  było proste i nieskomplikowane. To łatwiejsze niż myślisz!
CZYTAJ DALEJ
Jak zaplanować dzień - blog post banner

Jak zaplanować dzień

Nadchodzi poniedziałek a Ty czujesz się zestresowana, ponieważ w ogóle nie jesteś na to gotowa? Dni mijają a pod koniec tygodnia czujesz się sfrustrowana na myśl o obowiązkach, które znowu odłożyłaś “na potem”? A gdyby tak spróbować inaczej? Dzisiaj pokażę Ci jak prosto i skutecznie, krok po kroku, zaplanować zadania tak aby wykorzystać nadchodzący dzień i tydzień były bardziej produktywne.
CZYTAJ DALEJ
Jak zaplanować miesiąc - blog post baner

Jak zaplanować miesiąc

Nadchodzi poniedziałek a Ty czujesz się zestresowana, ponieważ w ogóle nie jesteś na to gotowa? Dni mijają a pod koniec tygodnia czujesz się sfrustrowana na myśl o obowiązkach, które znowu odłożyłaś “na potem”? A gdyby tak spróbować inaczej? Dzisiaj pokażę Ci jak prosto i skutecznie, krok po kroku, zaplanować zadania tak aby wykorzystać nadchodzący dzień i tydzień były bardziej produktywne.
CZYTAJ DALEJ
Jak planować zadania lista do druku - blog post

Jak planować zadania w 4 krokach

Nadchodzi poniedziałek a Ty czujesz się zestresowana, ponieważ w ogóle nie jesteś na to gotowa? Dni mijają a pod koniec tygodnia czujesz się sfrustrowana na myśl o obowiązkach, które znowu odłożyłaś “na potem”? A gdyby tak spróbować inaczej? Dzisiaj pokażę Ci jak prosto i skutecznie, krok po kroku, zaplanować zadania tak aby wykorzystać nadchodzący dzień i tydzień były bardziej produktywne.
CZYTAJ DALEJ
ak zaplanować dzień w domu planer do druku - blog post

Jak zaplanować dzień w domu – Moje sposoby i planer do druku

Jest tyle do zrobienia i tak mało czasu. Znasz to? Ja też. Organizacja dnia w domu nie jest zadaniem łatwym, szczególnie jeśli musimy podzielić czas między pracę zawodową lub naukę, obowiązki domowe i rodzinę. Jak zaplanować dzień w domu, aby nie stracić kontroli i zapanować nad chaosem? Nie powiem Ci, że odkryłam magiczne rozwiązanie, które raz na zawsze rozwiąże problem zbyt małej ilości godzin w dobie. Jednak przez lata wypracowałam sobie system, który pomaga mi być na bieżąco ze wszystkim, co muszę zrobić. I tym systemem chciałabym się dzisiaj z Tobą podzielić.
CZYTAJ DALEJ
cienkopisy stabilo odcienie rozowego

Cienkopisy do bullet journal

Jeśli tworzysz Bullet Journal, prowadzisz dziennik lub planer to zapewne wiesz, że dobry cienkopis to skarb! Na rynku jest ogromna ilość cienkopisów do wyboru. My wybraliśmy kilka, które szczególnie lubimy. Sprawdźcie poniżej jakie cienkopisy do Bullet Journal szczególnie polecamy.
CZYTAJ DALEJ
organizacja wesela lista pdf

Organizer ślubny do wydrukowania – darmowa checklista

Organizer ślubny do wydrukowania - darmowa checklista Planowanie ślubu i wesela to duże wyzwanie, za które trzeba zabrać się przynajmniej na kilka miesięcy przed wielkim wydarzeniem. Rezerwacja miejsca na przyjęcie, zaproszenie gości, ustalenie motywu przewodniego dekoracji, wybór strojów i obrączek – to zaledwie kilka punktów z długiej listy „to do”. W natłoku obowiązków możesz łatwo się pogubić i zapomnieć o istotnych drobiazgach, dlatego ułatw sobie zadanie i pobierz nasz darmowy organizer ślubny do wydrukowania. W myślach widzisz się w białej sukni, z eleganckim bukietem kwiatów w dłoni i oczywiście z „Nim” u boku. Cała uwaga gości skupia się na Was,…
CZYTAJ DALEJ
planer ślubny "Tak"

Organizacja ślubu i wesela – krok po kroku

Organizacja ślubu i wesela – krok po kroku Miesiące przygotowań, spotkań i ważnych terminów do dopięcia - tak w skrócie wygląda organizacja ślubu i wesela. Nawet gdy przygotujemy kompletną listę ślubnych zadań, ich „odhaczenie” zajmie średnio 12 miesięcy. Ten czas może się jednak wydłużyć, szczególnie gdy chcemy zarezerwować najlepsze miejsce czy termin ceremonii, który jest popularny wśród par. Od czego, więc warto zacząć? Można skorzystać z usług tzw. wedding plannera lub zabrać się za planowanie samodzielnie. Podpowiadamy, jak to zrobić. Planowanie ślubu w pigułce Zaraz po tym, gdy wypowiesz symboliczne „tak”, a na Twoim palcu rozgości się pierścionek zaręczynowy, rozpoczynają…
CZYTAJ DALEJ

Jak naprawdę dobrze rozpocząć nowy rok akademicki?

Jak naprawdę dobrze rozpocząć nowy rok akademicki? Dobry początek roku nastawia nas na cały okres. To najlepszy moment, by wykorzystując energię zebraną podczas wakacji i wbić się w rytm systematycznej i sprawnej nauki! Postanowiliśmy porozmawiać z Anią z bloga blue-kangaroo.pl na temat tego jak ona przygotowywała się do nowego roku oraz jak powinna wyglądać efektywna nauka. Co Twoim zdaniem pomaga, aby dobrze zacząć rok akademicki? Na początku wszyscy składamy sobie wielkie obietnice, o tym jak będziemy się regularnie uczyć, a potem wychodzi różnie. Wydaje mi się, że dzieje się tak dlatego, że większość osób stawia tylko na motywację. Zamiast skupiać…
CZYTAJ DALEJ
3-podstawowe-zasady-dobrej-organizacji

3 podstawowe zasady dobrej organizacji

  1. Zbieraj wszystkie sprawy i trzymaj je w jednym miejscu Wszyscy wiemy, że dobra organizacja sprawia, że jesteśmy w stanie zrobić więcej, w krótszym czasie. Większość kursów i książek o planowaniu i zarządzaniu czasem, również zwraca ogromną uwagę na tą korzyść płynącą z dobrej organizacji: Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania Zasada 80/20: lepsze efekty mniejszym nakładem sił i środków Jest jednak coś bardziej istotnego - poczucie spokoju i kontroli. Jeśli jesteśmy dobrze zorganizowani, rzeczy do zrobienia i nieukończone sprawy nie dają nam o sobie znać np. o 23:14, kiedy już…
CZYTAJ DALEJ
gadżety upominki firmowe pomysły

5 pomysłów na gadżety, upominki firmowe, które są piękne i praktyczne.

5 pomysłów na upominki firmowe, które są piękne i praktyczne Dobrzy pracodawcy znajdują zawsze wiele okazji, aby podarować coś swoim pracownikom: urodziny, imprezy firmowe, czy upominki świąteczne. Jeżeli nie masz budżetu na premie pieniężne czy drogie prezenty, dobrze przemyślany upominek może pokazać, że dbasz o swoich pracowników i że zależy Ci na nich. Postaraj się nie polegać na prostych i oczywistych wyborach jak karty podarunkowe. Możesz wybrać coś co z jednej strony będzie unikalnym prezentem dla obdarowanego, a z drugiej strony pomoże mu być bardziej efektywnym w pracy. Czyż nie wspaniale by było upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i…
CZYTAJ DALEJ
Jestem Magda i prowadzę bloga OgarniamSię. Miło mi Cię u nas gościć.
[sfp-page-plugin url=https://www.facebook.com/planerogarniamsie/ timeline =true locale=pl_PL height=400 show_facepile=false timeline=false]