Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i społeczności OgarniamSię

Kogo poszukujemy?

Szukamy osoby, która zaopiekuje się naszymi klientami przed, w trakcie oraz po zakupach w naszym sklepie.
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny/a za bezpośredni kontakt z klientami, odpowiadanie na wiadomości przesyłane drogą mailową, na Facebooku, Instagramie, a także na komentarze pod postami czy opinie wystawiane na naszej stronie oraz Facebooku. Twoim zadaniem będzie również tworzenie dokumentacji związanej z obsługą klienta oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień.

Dlaczego warto z nami pracować?

  • pracujemy zdalnie - możesz wykonywać swoje obowiązki z Warszawy, Krakowa, Lublina, Sydney albo Honolulu, skądkolwiek chcesz 😄

  • stawiamy na naukę „on the job” - szybko przekazujemy duże zadania i odpowiedzialności. Liczymy na proaktywność w pokonywaniu przeszkód i problemów, a przy tym nie boimy się popełniać błędów. Dajemy swobodę w realizacji wyznaczonych celów i możliwość wprowadzania również Twoich pomysłów w życie.

  • pracujemy w niewielkim zespole i po swojemu - nie przeszkadzamy sobie wzajemnie ciągłymi wiadomościami czy częstymi spotkaniami. Wierzymy w moc pracy w koncentracji i stanie flow.

  • oferujemy 18,30 zł brutto/h
  • Aplikuj, jeżeli:

    Mile widziane:

  • jesteś dostępny/a w wymiarze co najmniej 30 godzin tygodniowo, przez ok. 6h dziennie (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18 - oferujemy możliwość elastycznego ustalania czasu pracy) do końca stycznia 2022 - później możliwe zatrudnienie w mniejszym wymiarze czasu pracy

  • komunikujesz się z łatwością pisemnie oraz (okazjonalnie) telefonicznie,

  • lubisz pracę w obsłudze klienta i czujesz, że to coś dla Ciebie,

  • jesteś dobrze zorganizowany/a i obowiązkowy/a,

  • rozwiązywanie problemów to dla Ciebie bułka z masłem 😉
  • uzależnienie od produktów papierniczych i planerów ❤

  • doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem.

  • Harmonogram rekrutacji:

    Czekamy na Wasze CV wraz z krótkim zadaniem!

    31 maja wybrani kandydaci otrzymają ankietę wraz z zadaniem praktycznym. Na odpowiedzi czekamy do 6 czerwca, do godziny 23:59.

    9 czerwca pięcioro wybranych kandydatów otrzyma od nas zaproszenie na rozmowy. Reszta kandydatów otrzyma wiadomość z podziękowaniem za udział w rekrutacji.

    Od 21 czerwca do 4 lipca odbędzie się dwutygodniowy płatny okres próbny, podczas którego dwoje wybranych kandydatów zapozna się ze specyfiką pracy w OgarniamSię i będzie miało okazję sprawdzić się w pracy na tym stanowisku 🙂

    Po zakończonym okresie próbnym odbędą się rozmowy z kandydatami, po których podejmiemy ostateczną decyzję o zatrudnieniu jednego z kandydatów! 

    Czekamy na Twoje CV!

    Prześlij je do nas do 27.05.2021 wraz z propozycją odpowiedzi na poniższe zadanie na adres praca@ogarniamsie.pl. W tytule e-maila wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz.

    Zadanie
    Otrzymujesz od klientki następującą wiadomość:

    Dzień dobry,
    zamówiłam u Państwa planer w poniedziałek, dzisiaj jest czwartek i nadal niczego nie otrzymałam. Czy mogę prosić o wyjaśnienie?
    Pozdrawiam,
    Anna Nowak


    Po sprawdzeniu okazuje się, że zamówienia takich klientów jak Anna wysyłane są w terminie do 10 dni roboczych ze względu na czas potrzebny do przygotowania personalizowanej okładki. Napisz swoją odpowiedź do klientki.