Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i społeczności OgarniamSię
Kogo poszukujemy?
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny/a za bezpośredni kontakt z klientami, odpowiadanie na wiadomości przesyłane drogą mailową, na Facebooku oraz Instagramie, a także na komentarze pod postami czy opinie wystawiane na naszej stronie oraz Facebooku. Twoim zadaniem będzie również tworzenie dokumentacji związanej z obsługą klienta oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień.
Dlaczego warto z nami pracować?
Aplikuj, jeżeli:
Mile widziane:
Harmonogram rekrutacji:
Czekamy na Wasze CV wraz z krótkim zadaniem!
12 września wybrani kandydaci otrzymają ankietę wraz z zadaniami praktycznym. Na odpowiedzi czekamy do 19 września, do godziny 23:59.
Od 25 do 29 września odbędzie się tygodniowy płatny okres próbny, podczas którego dwoje wybranych kandydatów zapozna się ze specyfiką pracy w OgarniamSię i będzie miało okazję sprawdzić się w pracy na tym stanowisku 🙂
Po zakończonym okresie próbnym odbędą się rozmowy z kandydatami, po których podejmiemy ostateczną decyzję o zatrudnieniu jednego z kandydatów!
Czekamy na Twoje CV!
Zadanie
Otrzymujesz od klientki następującą wiadomość:
Witam,
minęło już 6 dni od momentu złożenia przeze mnie zamówienia, a ja jeszcze nie otrzymałam swojej paczki. Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowana tempem realizacji zamówień. Czy mogę prosić o wyjaśnienie i przyspieszenie realizacji?
Z wyrazami szacunku,
Elżbieta Kowalska
Po sprawdzeniu okazuje się, że zamówienia takich klientów jak Elżbieta wysyłane są w terminie do 10 dni roboczych ze względu na czas potrzebny do przygotowania personalizowanej okładki. Napisz swoją odpowiedź do klientki.