Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i społeczności OgarniamSię

Kogo poszukujemy?

Szukamy osoby, która zaopiekuje się naszymi klientami przed, w trakcie oraz po zakupach w naszym sklepie.
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny/a za bezpośredni kontakt z klientami, odpowiadanie na wiadomości przesyłane drogą mailową, na Facebooku oraz Instagramie, a także na komentarze pod postami czy opinie wystawiane na naszej stronie oraz Facebooku. Twoim zadaniem będzie również tworzenie dokumentacji związanej z obsługą klienta oraz rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień.

Dlaczego warto z nami pracować?

  • pracujemy zdalnie - możesz wykonywać swoje obowiązki z Warszawy, Krakowa, Lublina, Sydney albo Honolulu, skądkolwiek chcesz 😄

  • stawiamy na naukę „on the job” - szybko przekazujemy duże zadania i odpowiedzialności. Liczymy na proaktywność w pokonywaniu przeszkód i problemów, a przy tym nie boimy się popełniać błędów. Dajemy swobodę w realizacji wyznaczonych celów i możliwość wprowadzania również Twoich pomysłów w życie.

  • pracujemy w niewielkim zespole i po swojemu - nie przeszkadzamy sobie wzajemnie ciągłymi wiadomościami czy częstymi spotkaniami. Wierzymy w moc pracy w koncentracji i stanie flow.

  • oferujemy 23,50 zł brutto/h
  • Aplikuj, jeżeli:

    Mile widziane:

  • jesteś dostępny/a w wymiarze 25-30 godzin tygodniowo, przez ok. 5h dziennie (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18 - oferujemy możliwość elastycznego ustalania czasu pracy) do końca stycznia 2024 - a także później w mniejszym wymiarze godzin,

  • komunikujesz się z łatwością pisemnie oraz (okazjonalnie) telefonicznie,

  • lubisz pracę w obsłudze klienta i czujesz, że to coś dla Ciebie,

  • jesteś dobrze zorganizowany/a i obowiązkowy/a,

  • jesteś cierpliwy/a,

  • rozwiązywanie problemów to dla Ciebie bułka z masłem 😉
  • uzależnienie od produktów papierniczych i planerów - nie ukrywamy, że jesteśmy zakręceni na tym punkcie ❤

  • doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem.

  • Harmonogram rekrutacji:

    Czekamy na Wasze CV wraz z krótkim zadaniem!

    12 września wybrani kandydaci otrzymają ankietę wraz z zadaniami praktycznym. Na odpowiedzi czekamy do 19 września, do godziny 23:59.

    Od 25 do 29 września odbędzie się tygodniowy płatny okres próbny, podczas którego dwoje wybranych kandydatów zapozna się ze specyfiką pracy w OgarniamSię i będzie miało okazję sprawdzić się w pracy na tym stanowisku 🙂

    Po zakończonym okresie próbnym odbędą się rozmowy z kandydatami, po których podejmiemy ostateczną decyzję o zatrudnieniu jednego z kandydatów! 

    Czekamy na Twoje CV!

    Prześlij je do nas do 08.09.2023 wraz z Twoją propozycją odpowiedzi na poniższe zadanie na adres praca@ogarniamsie.pl. W tytule e-maila wpisz nazwę stanowiska, na które aplikujesz.

    Zadanie
    Otrzymujesz od klientki następującą wiadomość:

    Witam,

    minęło już 6 dni od momentu złożenia przeze mnie zamówienia, a ja jeszcze nie otrzymałam swojej paczki. Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowana tempem realizacji zamówień. Czy mogę prosić o wyjaśnienie i przyspieszenie realizacji?

    Z wyrazami szacunku,
    Elżbieta Kowalska

    Po sprawdzeniu okazuje się, że zamówienia takich klientów jak Elżbieta wysyłane są w terminie do 10 dni roboczych ze względu na czas potrzebny do przygotowania personalizowanej okładki. Napisz swoją odpowiedź do klientki.