Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot - odstąpienie od umowy

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić, i dołącz formularz zwrotu

Tutaj znajdziesz formularz odstąpienia od umowy. Wydrukuj go, wypełnij i dodaj do zwracanej paczki lub wyślij na adres kontakt@ogarniamsie.pl

Wyślij je do nas

Zwracane produkty wyślij kurierem lub Pocztą Polską na adres:
Masterlogis (OgarniamSię)
Rzemieślnicza 8, 55-010 Zębice

Czekaj na zwrot środków

Poinformujemy Cię, gdy paczka dotrze do naszego magazynu. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki.

WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT ZWROTÓW
Zgodnie z regulaminem nie ma możliwości zwrócenia produktów z wykonaną personalizacją na okładce (wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta).
Możliwość odstąpienia od umowy wygasa po 30 dniach od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem.
Zwrot środków następuje na to samo konto, z którego została dokonana płatność.

Reklamacja

Zależy nam na tym, aby nasi klienci byli zadowoleni z produktów OgarniamSię. Dlatego przykładamy najwyższą uwagę do tego, by nasze produkty docierały do naszych Klientów w jak najlepszym stanie. Jeżeli jednak zdarzy się, że zauważysz, że z Twoim zamówieniem coś jest nie w porządku, daj nam znać - pomożemy! Nasza filozofia w sprawie reklamacji jest prosta - chcemy być fair i traktować naszych klientów w sposób sprawiedliwy. Wszystkie reklamacje więc rozpatrujemy indywidualnie i staramy się zaproponować rozwiązania korzystne dla Klienta.

Daj nam znać!

Wyślij e-mail na adres kontakt@ogarniamsie.pl. Opisz dokładnie swój problem, podaj numer zamówienia - ułatwi nam to jego identyfikację. Jeżeli to możliwe, dodaj zdjęcie produktu przedstawiające problem.

My zaproponujemy rozwiązanie

Rozpatrzymy Twoją reklamację i skontaktujemy się z Tobą. Postaramy się pomóc i zaproponować odpowiednie rozwiązanie problemu

Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w regulaminie.