Dołącz do OgarniamSię
Pomóż tworzyć miejsce z najpiękniejszymi planerami i artykułami papierniczymi.
Specjalista ds. zarządzania reklamami na Facebooku i Google
Zdalnie | Część etatu
Kogo szukamy?
Szukamy doświadczonego specjalisty/specjalistki lub freelancera/freelancerki, który od A do Z prowadził kampanie Meta Ads (Facebook/Instagram) dla marek e-commerce z własnymi produktami (brandami własnymi). Osoby, która będzie odpowiedzialna za planowanie działań, proponowanie zmian, testowanie nowych podejść oraz monitorowanie skuteczności kampanii. Na tym stanowisku otrzymasz dostęp do baz gotowych grafik, video itp. oraz do skutecznych kampanii z poprzednich lat - będziesz mógł/mogła je modyfikować lub reaktywować. Szukamy kogoś kto będzie również nadzorował Google Ads oraz testował reklamy na TikToku.
Będziesz:
Planować i koordynować kampanie reklamowe
- Proponowanie struktury nowych kampanii i testów.
- Planowanie podziału budżetu między segmenty odbiorców i cele reklamowe.
- Delegowanie operacyjnych zadań do wdrożenia (ustawianie reklam, dobór kreacji, publikacja). Nie oczekujemy samodzielnego klikania kampanii – masz wsparcie w zespole.
- Współpraca z zespołem w celu realizacji zaplanowanych działań.
Monitorować i optymalizować
- Codzienne monitorowanie wyników kampanii w Meta Ads i Google Ads.
- Dostosowywanie budżetów w oparciu o wyniki (zwiększanie budżetów dla skutecznych kampanii, obniżanie w okresach spadków konwersji).
- Proponowanie zmian w strategii reklamowej w oparciu o dane.
Testować nowe podejścia
- Inicjowanie i nadzorowanie testów nowych segmentów odbiorców, formatów reklam, placementów i komunikatów.
- Analiza wyników testów i rekomendacje dalszych działań.
Dostosować działania do sezonowości i priorytetów firmy
- Planowanie kampanii pod premiery produktów (np. planery dla nauczycieli).
- Przygotowywanie strategii na sezony sprzedażowe (Black Week, Nowy Rok, Back to School).
- Dopasowywanie działań do aktualnych akcji marketingowych i priorytetów produktowych.
Nadzorować nad kampaniami produktowymi w Google Ads
- Monitorowanie skuteczności reklam produktowych.
- Wskazywanie produktów do włączenia lub wyłączenia z kampanii.
- Sugestie dotyczące optymalizacji feedu produktowego i strategii zakupowej.
Naszym głównym priorytetem są kampanie Meta Ads, na które poświęcisz ok. 70% czasu.
Aplikuj, jeżeli...
- posiadasz min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku dla marek e-commerce,
- Twoje doświadczenie dotyczy marek własnych – czyli firm, które sprzedają produkty pod swoją marką (np. kosmetyki, odzież, lifestyle, edukacja, papiernicze),
- byłeś/byłaś odpowiedzialny/-a za budżety 20 000 zł miesięcznie (Meta Ads) w szczytowych miesiącach (okres wrzesień - styczeń)
- byłeś/byłaś odpowiedzialny/-a za prowadzenie kampanii reklamowych również w Google i na TikToku
- znasz z praktyki testowania grup docelowych, formatów, strategii budżetowych oraz optymalizacji ROAS.
- wskaźniki efektywności kampanii (ROAS, CTR, CPA, LTV, AOV) i podejmowanie decyzji na ich podstawie nie jest Ci obce,
- cechuje Cię samodzielność, odpowiedzialność i proaktywność w szukaniu nowych rozwiązań.
Dlaczego warto?
- oferujemy 100-150 zł netto/h (umowa B2B), 115 zł brutto (umowa zlecenie)
- współpracę w wymiarze ok. 15h miesięcznie w szczytowych miesiącach i mniej poza sezonem - szukamy osoby na stałe wsparcie w tym zakresie,
- pracujemy zdalnie - możesz wykonywać swoje obowiązki z Warszawy, Krakowa, Lublina, Sydney albo Honolulu, skądkolwiek chcesz,
- pracujemy w luźnej, nieformalnej atmosferze, wtedy kiedy możemy być najbardziej produktywni,
Co mówią pracownicy?
Jak aplikować?
Wypełnij formularz aplikacyjny. Formularz znajdziesz TUTAJ.
Na zgłoszenia czekamy do 06.07.2025.