Zwroty i reklamacje

Zwroty

Z jakiegoś powodu chcesz zwrócić produkty zakupione w sklepie OgarniamSię? Pobierz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wydrukuj, wypełnij i odeślij razem ze zwracanymi produktami!​ Wyślij do nas swój zwrot kurierem lub Poczta Polską (przesyłka musi być polecona i posiadać numer nadawczy).

Adres do zwrotów:

Masterlogis (OgarniamSię)
Rzemieślnicza 8,
55-010 Zębice

Termin do odstąpienia od umowy

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 30 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym towarem.

Zwrot należności

Proces zwrotu należności za zwrócony towar rozpoczyna się w chwili, gdy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego magazynu. Od tego momentu zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni kalendarzowych. Należność zwracana jest tą samą formą płatności, jaką zostało dokonane zamówienie albo na wybrane konto bankowe wymienione w formularzu zwrotu.


Reklamacje

Z otrzymanym produktem jest coś nie tak? Skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na kontakt@ogarniamsie.pl i opisz Twój problem. Postaramy się pomóc i zaproponować rozwiązania.

Jeśli chcesz złożyć formalną reklamację możesz ją przesłać mailowo na adres: kontakt@ogarniamsie.pl lub pocztowo na adres:

Masterlogis
Rzemieślnicza 8,
55-010 Zębice

Szczegółowe informacje o warunkach reklamacji znajdziesz w regulaminie.