Lista zadań

Lista zadań – najprostsze i często najskuteczniejsze narzędzie zarządzania czasem

Lista zadań to najprostsze narzędzie służące do zarządzania czasem. Wykorzystywane we właściwy sposób ma olbrzymią moc. Listą zadań może być wszystko: kawałek papieru, chusteczka, czysta biała kartka. Tworzenie zaś listy jest banalnie proste. Wypisz wszystko co masz w głowie, wszystkie zadania, zobowiązań i rzeczy do zrobienia. Etap ten może być trochę przytłaczający. Zdajemy sobie wtedy bowiem sprawę jak wiele rzeczy mamy do zrobienia. Wszystko widzimy jak na dłoni. Etap ten działa jednak jak “katharsis” – usuwa niepokój, bo jak widzimy co mamy do zrobienia, to możemy również nad tym zacząć pracować, a to oznacza że mamy kontrolę. Może nie nad wszystkim, bo nie wiemy co dokładnie się wydarzy, ale teraz świadomie możemy zdecydować gdzie chcemy zainwestować nasz czas, czym najpierw się zająć. Ponieważ tworzenie listy zadań jest banalnie proste, zabranie się za tą czynność, przychodzi z większą łatwością niż np. praca z planerami. Dodatkowo w OgraniamSię tworzymy listy zadań, które nie tylko są funkcjonalne, ale również ładnie wyglądają. Dzięki czemu pracuje się z nimi jeszcze przyjemniej.